..: Bøn FK - Diskusjonsforum: "Gøy med Bøn om dagen:-)" :.. GBForum v. 2.0
Emne: Gøy med Bøn om dagen:-)
Skrevet av kytefiskern den 09.10.2009 - kl. 18:32:45
KJempe gøy å se at det blir litt liv på Bøn igjen. Flere yngres lag, damelag og A-lag... Og enda er det plass til mange lag på Bøn..Godt å se at gode "gamle "PIO også har funnet veien tilbake Til slutt vil jeg skryt av de som sitter i styret nå, Morten og alle dere andre... bra jobba...

Hilsen Cato

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Daniel den 09.10.2009 - kl. 20:53:55

Ja, dette blir morsomt å følge med på neste år.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av realt? den 10.10.2009 - kl. 02:07:21

Ja, gøy med fisketur på Råholt vil jeg tro..:)
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av kytefiskern den 11.10.2009 - kl. 23:01:02

realt: Godt skrevet.... Dette veit du mye om skjønner jeg...Heia EIF..

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Olea den 12.10.2009 - kl. 13:18:22

..virker som du veit en del også...?
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av kytefiskern den 13.10.2009 - kl. 09:46:52

Jeg veit det meste....
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Olea den 13.10.2009 - kl. 16:45:23

og da vet du..hva da?
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Kyrre den 14.10.2009 - kl. 13:15:46

Hei folkens!

Er kjempeglad for at det livner til igjen i Bøn FK. For en gammel Bøn-traver er dette noe som betyr noe spesielt.
Ser at noen kaller dette for "fisketur på Råholt". Da vil jeg bare si som jeg alltid har sagt at den klubben som lager det mest attraktive og troverdige opplegget, og samtidig etablerer et godt sportslig og sosialt miljø, er vinneren av rekrutteringen av aktive medlemmer. Så enkelt er det faktisk. Spillere/foreldre som befinner seg i et godt og ivaretatt sportslig/sosialt miljø ser seg sjelden eller aldri om etter nye miljøer.
Det er ikke lenge siden Bøn FK opplevde det motsatte av hva de opplever nå. Klubben hadde spillere (f.eks Kim og Oscar m.fl.) som gikk til EIF som den gangen kanskje hadde et bedre sportslig opplegg for akkurat disse. Husker veldig godt at noen i Bøn-leieren da kalte dette for fisking, men jeg sa akkurat det samme den gangen som nå at Bøn FK kanskje ikke klarte å være attraktive nok til å beholde disse gutta. Nå er det Bøn som har klart å sy sammen noe som virker lokkende på spillere og foreldre. 
Å få til noe som er forlokkende? Ja da er man avhengig av at klubben presenterer noe nytt eller annet til rett tidspunk samtidig som dette harmonerer med det spillere/foreldre ønsker. Akkurat nå virker det som at det er BØN som har funnet koden til akkurat dette. Og takk for det!!!
Som trener i flere forskjellige klubber på mange forskjellige nivåer de siste 20 årene har jeg sett mye av både det ene og andre av slike miljøer. Man husker selvfølgelig de beste miljøene best. Slike gode miljøer har jeg opplevd i både Bøn, Bjerke, EIF, ETF og nå de siste to årene i Ull/Kisa. For meg så betyr dette da at ALLE klubber kan klare dette med litt positiv entusiasme og hardt arbeid.

Grattis til Espen og Morten og alle dere andre i styr og stell. Endelig er Bøn FK på gang igjen. FANTASTISK!!! 

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Forelder den 17.10.2009 - kl. 20:55:26

Er delvis enig med Kyrre men det er måten det er blitt gjort på at jeg reagerer. Mulig at Eif har gjort ting som ikke er helt etter boka tidligere men det rettferdigjør vel ikke at Bøn gjør det. Jeg syntes at man burde venta til sesongen var slutt før man kontakter spillere og innkaller til møte. Vi som er igjen i eif G13 har ikke noe orndtelig tilbud akkurat nå. Men det er flott at Bøn har fått til et da. Lykke til.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av En annen forelder den 17.10.2009 - kl. 22:21:11

Tror vel ikke at Bøn fotballklubb bør snakke så mye om Fair play de nærmeste årene iallefall.

Men lykke til.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Kyrre den 19.10.2009 - kl. 22:16:14

Hei igjen!
Beklager, men jeg vet ikke hva Bøn FK har gjort riktig eller galt i det siste som da fører til at klubben ikke, etter en eller annens mening (stå gjerne frem med navn), kan snakke om fair play. Jeg bare registrerer at både spillere og foreldre ønsker seg til klubben. Da må i hvertfall noe blitt gjort riktig. Det mener jeg er hyggelig.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av nicita den 20.10.2009 - kl. 14:40:54

Godt skrevet Kyrre, helt enig: ingen barn eller foreldre ønsker seg bort fra en veldrevet klubb/lag.

Er drit lei all praten om fisking, jeg tror heller Eif kan konstantere at de har gjort en slett jobb i forhold til en del lag. Kjempe gøy at Bøn er i gang igjen og håper at det blir et flott fotballmiljø. Stå på

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av lurer den 20.10.2009 - kl. 23:22:13

Bøns fremste lokkemiddel er vel mindre eller ingen treningsavgift og det er nok til å overtale folk. Mulig EIF har gjort noe galt, men hvis det gale er at de krever treningsavgift så sier det mer om foreldrene/spillerne som går til Bøn.
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av nicita den 21.10.2009 - kl. 09:13:00

Eif - Bøn diskusjonen er helt patetisk. "lurer" har en holdning ovenfor Bøn spillere/foreldre som er skremmende,

hva gjør deg til et bedre menneske fordi du tilhører Eif?  Diskusjonen Bøn- Eif, Dal-Eif har gått alt for langt.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av nicita den 21.10.2009 - kl. 11:36:02

til annen foreldre

Du sier at Bøn ikke kan snakke om fair play de nærmeste åra - vet du hva fair play står for?

- vise respekt og toleranse for hverandre - alle er like verdifulle - ta avstand mot rasisme - respektere dommerens avgjørelser- skape felleskap som inkluderer alle - lagspill krever god samarbeidsvilje.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av lurer den 21.10.2009 - kl. 15:29:26

Hvor har jeg skrevet at jeg er et bedre menneske fordi jeg tilhører EIF? Hva med å diskutere det som faktisk er saken her? Jeg nevnte at hovedårsaken til at folk velger Bøn fremfor EIF sannsynligvis er at Bøn lokker med null treningsavgift. Det kom som et svar på at du påsto at EIF hadde gjort en slett jobb. Da bør du tåle et svar.
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av En annen forelder den 21.10.2009 - kl. 21:07:36

nicita,ja akkurat noe av det jeg mente ja.........

Og hvem som viser skremmende holdninger her kan vel diskuteres.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av nicita den 22.10.2009 - kl. 12:34:05

Hvem har ått det for seg at det er gratis å trene på Bøn, vi betaler treningsavgifter her som i alle andre klubber,

hvor stammer det rykte i fra om at dette er gratis? tror det er mange merkelige rykter som florerer.

En ting som hadde hvert fint var om Eif hadde spurt spillerne som flykter til Dal og Bøn om hvorfor de ønsker å slutte i Eif, tror mange i Eif hadde fått noe å tenke på da........., men mange har prøvd å si i fra lenge om mangt og mye. Nå synes jeg det er på tide at krigen blir lagt død, så kan hver klubb konsentrere seg om det som faktisk bør stå i fokus: nemlig- fotball.

Ha en god dag og lykke til alle jenter og gutter uansett om du er på Etf, Eif, Dal, Bøn.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av @ den 22.10.2009 - kl. 14:42:56

Det ble sagt på et møte med spillere og foreldere at det var en veldig lav avgift og at det var ingen dugnader. Det ble sagt fra en som var der og at det var en av årsakene til at de bytter klubb.
Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av nicita den 22.10.2009 - kl. 23:17:48

Det som var sagt på møte var lav avgift ja, men dette står jo i forhold til de faktiske utgifter klubben har.

Ingen dugnader for klubben nei, men lagene må jo skaffe penger til egen interesser feks turer etc, må nok for egen del si at betaling og dugnader ikke var vår sønns grunn til at Eif ble byttet til fordel for Bøn.

Sv: Gøy med Bøn om dagen:-) - Skrevet av Knut Olav den 13.04.2010 - kl. 17:35:46

Ja dette ser utrolig gøy ut.
Nesten grunn til og "flytte" hjem igjen og bli med sparke på ett a-lag =)
Bøn vil nok alltid være klubben som står meg nærmest.

Håper det går bra med dere der borte.

Tilbake
Svar på dette innlegget
Navn (nick)
Din e-post
Tittel/emne

Melding

Klikk på en "Smiley" for å sette den inn i teksten
Sikkerhetskode:
For å svare på et innlegg må du skrive inn svaret på denne regneoppgaven: 14+6-10